tisdag 17 april 2012

En dag att minnas:)

På väldigt många vis har den varit såå himla bra:)Thailand är bokat de är guld:)Jag har jobbat de är oxå bland de bästa jag vet verkligen.
Sen kom e.m kvällen å då börjar mina konstiga eller egentligen inte funderingar!Önskar ibland bara man kunde släppa vissa saker men att sen veta att de inte är såå bara!Har ju nå att se framemot många saker såå borde jag inte vara nöjd å glad?Är ju det egntligen ni som som står mig närmast vet å jag lovar det är dryyygt.Jag som är expert på att vända blad i mitt liv,bara släppa å gå vidare,men vrf går det inte med vissa saker kan göra mig lite less.Messade bästa Jenny å fick byta lite funderingar,en vän som alltid förstår,som är lika som jag,man funderar föööör mycket.Dags att släppa de....Alla mina vänner ni är guld,skulle vara halv utan er!
Ni är ärliga å raka när jag mest behöver det sååå förbannat skönt!
Då va man igång igen,men det är just detta med min blogg att jag gärna delar å ventilerar mycket av mina funderingar,för detta har blivit en del av mitt liv å detta är just min vardag,som är som andras säkert bara att jag e lite mera öppen av mig:)
Detta är ju jag take it or leave it!
Puss å Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar