söndag 22 april 2012

Man behöver ljuset..

För att må bra tror já el de underlättar iaf!Nå ja tror på iaf.visst mår man ju såå mycket bättre då.El jag mår bra för lite sömn har gjort mig trött,hemkommen från jobbet undrar Emmy om vi kan åka till stallet såå hon kan rida:)Visst jag va nästan döende men klart vi åkte.Stallet är mys de ger en ro i en vilsen själ.Känns lite såå nu!Mycket funderingar om vilken plats i livet som jag passar bäst in på.Att de ska vara en ständig kamp att kunna lita på vissa människor å känslor el en känsla är nog rätta ordet!Allt har sin tid åh jag kmr de men de är svårt ännu...Jag vet min plats i livet som tur är å är stark i mig själv de är jag iaf nöjd med.Sen att jag noijar om de mesta har jag nog ärvt av dig bästa Jenny hehe!Vi är såå lika på många vis:)Tror nog alla mina vänner är lika mig varav vi kompletterar varann såå bra ni är såå oumbärliga! Många säger att ärligheten varar längst men ibland undrar jag allt....både och där.. Ha en fin fortsatt Söndag kväll nu kan jag säga att jobb helgen e slut å jag med som artist:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar