onsdag 28 mars 2012

Alla onda ting är tre!

Ja började dagen att få Chippe på foten strax under tårna tack å lov annars hade de varit av.Blev som förlamad av smärta innan jag fann mig så att hon kunde kliva åt sidan.....Jösses vilken smärta.Blå å svälld men haft is på!
Ja ja de har gett sig nu iaf!
Å på dagen talade Hanna om att de va nå med tv,n ja såå nu har den damp med suck.....Ja ja bästa exet kollar på den i.m för mig känns de som de kvittar...Så vad blir härnäst då....livet är underbart ibland.
Äh orka bry sig finns de som har de värre.
En kanon dag för övrigt i.m taggar vi Sälen å hoppas på sol,bikini packar jag ner iaf man ska leva på hoppet mina vänner:)
Kram på er!Men får nog lämna mina favvo skor hemma nu för tror inte jag riktigt får i foten i de men den som lever får se:)
Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar