söndag 25 mars 2012

Söndag:)

Härliga Söndag:)Jösses vaknade å då va klockan nästan nio de va den dagen det.Kändes såå.Ladade med massa kaffe sen blev de stor städning!Såå typiskt mig såå fort jag känner mig pigg ska de röjas.Tur jag har Emmy som är sååå noga såå,hon ska bara precis som Alfons:)Hon är såå pedant alltid varit,sen kan hon stöka till med såå klart,ja hon är ju ännu ett barn icke att förglömma:)El nja snart 14 år jösses de växer ifrån mig!Hanna har spenderat dagen i Västerås med vänner å shopping,jag å Emmy fick vara hemma dock.Mitt tillstånd hade inte pallat,men tog mig ut på dagen på en lång promenad iaf,kalla vindar hm....trodde solen skulle värma gott!
Sen åkte Emmy till sin Pappa som ställt upp massor nu då jag varit dålig väldigt tacksam för det som alltid.
Hade skönt soffhäng i.g men fick lite oväntat besök av Rosie å Kent:)Va skönt få nå annat att tänka på.Vänner piggar alltid upp i vardagen såå är de!
Å i.m kmr finaste Linda såååå härligt glad jag vart nu då:)
Ha en fortsatt bra kväll alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar