tisdag 27 mars 2012

Vissa dagar har mera värde än andra:)

Va faktiskt lite halv sur då jag klev upp ändrade sig fort.Upp till stallet där va de får på rymmen...gjorde ett gott försök locka in de med Heidi men de sprang såå vi fick ge upp å säkra rymmningsvägen:)
Väl hemma cyklade såå klart minus på vågen även denna vecka:)Sen i väg till Cafe Kaka med fina Rosie å Ritva släkten håller ihop,hann ni ta in allt jag sa:)Ja ni fick ju tala lite iaf då jag andades ut:)
Efter de va jag glad då jag återvände hem,mina vänner ger mig energi såå i massor:)
Under e.m blev det att köra finaste Emlan till Sala för inköp av barnstol:)Så nu har hon handlat klart till den kommande tjejen b.f i Maj:)Åhh jag längtar!Emelie är ju nästan som mitt barn med då jag varit med sen hon va liten:)Hon får ha mig som sin extra Mami:)Ställer alltid upp de vet hon jag finns jämt:)
Mys i Sala köpte en jätte fin klänning för pengarna Mamma:)Å för övrigt mår jag sååå mycket bättre full av energi:)Att man inte har allt i livet gör inget jag är rik på vänner å full av energi kmr man långt på.Back on track nu är jag redo för Sälen å våren såå klart:)Mycket avhopp på resan men vi far å ska bli sååå skönt med miljö ombyte och vara nära sina vänner kmr sakna er andra men jag kmr ju hem snart;)
Ta tillvara på chanser i livet de kanske aldrig kmr åter,säg de du vill ha sagt medans du vågar,lev ut dina drömmar så de inte bara förblir en dröm.
Kramar på er alla fina:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar