tisdag 6 mars 2012

Emmy å Mamma dag:)

Ja såå har de varit besökt både Hööks å Erikslund idag!Å tandregleringen äntligen händer det grejer:)Nu ska hon dit å förhoppningsvis få den insatt i juni:)Hon har bestämt å bo hos mig med ett tag framöver,bara vara hos sin Pappa varannan helg,gärna för mig såå jag kan ha lite koll:)På de mesta:)
Man kmr varann närmare in på livet då man får höras oftare å lättare med de mesta!Ja å mina tjejer jösses såå stora de börjar bli:)Vi har en överenskommelse jag å kidzen se hur det går återkmr med det:)
Haft en bra dag iaf å firat bästa Ewa som fyllde 29 år i dag rena ungdomen:)Grattis till dig:)
Ryggen är lite bättre inväntar tid hos dr se vad han säger blir väl röntgen å kan behövas nu då jag e less på att den pajar stup i ett!
Nya friska tag i.m är en ny dag:)
Huvudet lite tungt nu då de varit lite dåligt med sömnen blir lätt man vänder på dygnet ef nattarbete....
Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar