onsdag 7 mars 2012

Jag förstår mera än du tror hjärtat!

Att vara tonåring rakt in i vuxen världen,åh ingen förstår utom ens vänner ja klart de är tufft!Me en syster som tycker man e bäst ena dagen å andra dagen är hon hon bara less på dig.De hör till syskonkärlek:)Jag vet Emmy å ser ju att du e tonåring nu:)Alla vänner vem ska man vara vart ska man platsa in???Ja tycker du gör helt rätt i som står på dig å är med vem du vill:)Din starka personlighet imponeras jag av,vart hittar du din styrka???Även om jag vet att du har en enorm sorg ännu ef Happy:(Å du tycker ingen förstår dig...Du har en enorm kärlek till hästarna alla kan inte förstå det.Fick du välja skulle du välja bara hästen å skolan för de är det som e viktigast för dig,även om vännerna med är,men du behöver inte göra nå val.Sluta aldrig vara den du är,åh man behöver inte älska alla såå är det.Åh jag vet du saknar din Pappa å tycker de är lite konstigt ännu med hans nya familj,Ändå gör både han å jag allt för dig!Du kmr märka de sen.Eran tid i stallet är ju helig den imponeras jag av:)Åh jag finns ju alltid,Det gör mig inte ont att du inte förstår det jag vet ju vad du är i för period i livet,de är tufft att vara tonårs Mamma även om de ger mig såå mycket med.Jag har med varit tonåring Emmy med besked jag förstår mera än du tror glöm aldrig det,men ibland behöver du även landa åh bara vara varav vi har Emmy å Mamma dagar lika som jag å Hanna har det med,är nyttigt jag finns alltid vid er sida alla dagar året om:)Tror de är lätt för folk utifrån att säga men man måste ha facit i hand för att veta vad man pratar om en tonåring är en tonåring:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar