onsdag 14 mars 2012

Glad i dag:)



Är jag väl för det mesta men har varit på topp i dag är nog våren då kärleken tycks vänta....
Träffat finaste Linda på f.m vänner är som balsam för själen en riktig vän som alltid förstår e ju såå underbart:)
Vet mitt möte gjorde dig gott mitt med å såå fick vi skratta lite,kul med minnen.Å jag behöver inte lida över mitt singel liv då man har vänner som alltid finns,man ska inte nöja sig med halvdant ska vara på riktigt annars får det vara.
Sen undrar jag över nå som vanligt,att vara el inte vara,undrar ibland,men att bara vara jag är ju bäst!
Vissa människor är bara underbara tack för det!Sen har jag nått som jag lär berätta för någon,å bara hoppas du förstår hur jag tänker hoppas de så de inte blir fel.
Man kan inte finnas för alla såå är det bara.
De som står mig närmast vänner å någon mera finns kvar,Känns sååå bra!Åh messat bästa Robban i dag shit saknar han min bästa vän som alltid får mig på topp:)Dags för en kaffe å uppdatering om ditt liv blir annat med en kill kompis!
Hälsat på bästa Leon å Emlan med ni betyder sååå mycket för mig!Å tack snälla "Bitte" för du va med såå trevligt!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar