lördag 24 mars 2012

Trött på detta!

Måste få gnälla bara lite...fasiken va drygt detta är först har man såå ont så man knappt e människa,sen får man massa piller de tar bort de onda,men gör mig trött å dåsig å lite avtrubbad,om jag ändå fått nå som pigga upp.Försöker trappa ner på piller nu gjorde det i.g men de gjorde för ont:(Åh nu har alla mediciner gjort att jag får ont i magen med....ett skit å bli gammal.....Nej då men man önskar man fick må bra.Tänker på de som lever med ständig värk,vidrigt mitt går ju iaf över.
Annars då sov hos Sandra å Mattis i.g,gick bara bra förutom att jag fick mig en rejäl utskällning av Basta då jag vaknade halv sex....innan vi skulle gå på morgon promenad fick jag en stoooor puss:)Jag va nog godkänd:)Hon har svårt för nya människor som min Kipper,men lär man känna henne lika som Kipper är det toppen vovvar:)
Lördagen har jag sovit mest sen kom Soffan å Rut å promenera med oss.En annorlunda helg då jag e van jobba inte bara vara,fortsätter Lördagen kvällen i soffan,barnen ska ut jag har laddat med ljus å godis gör min kväll:):)Lite bättre:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar