tisdag 20 mars 2012

Tack Skatteverket:)

Ni gjorde min dag....Nej då men nu vet jag juh att de blir Thailand å Marina är ju på ett säkert kort iaf min braiga resenär,gillar softa vid poolen å jobba på brännan som jag å ta en kall:)Gillllllassss:)
Å tack fina Ritva för en trevlans fika på Cafe Kaka som alltid.Va bra snurrig i morse då hon undrade om vi skulle fika,jag förstod knappt hur jag skulle hinna,då jag insåg att klockan bara va 09,00 pip:)Ja man blir dagligvild av att gå hemma å mega rastlös av att inte kunna göra de man e van med:(
Väl hemma hade min älskade Hanna städat rejält de kan om de vill,själv blir jag lite nere,osocial å ligger gärna å tycker synd om mig själv:(Ska på utbildning i.m iaf få träffa mina underbara arbets kollegor,ger mig energi:)Sen jobba kväll,ledig Torsdag sen jobbar jag helgen iaf:)Sinnet ungt kroppen som en pensionärs detta går inte jag ger mig aldrig:)
Jag va ju sjukskriven för ryggen över 1 år å de va ingen höjdare skulle nog gå under om de blev nå nu.....
Ja e kämpe jag är ju en Dalmas i grund å botten de ger inte upp.
Åh hört våren är på väg underbart,jag jobbar på beach 2012 å de går neråt ska inte ha bort såå många kilon men några iaf:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar