måndag 12 mars 2012

Vilken fin dag:)




Man vaknar tidigt vid sju trots ledighet å inge stall:(Solen sken juh in bara de gjorde ju att man ville upp fort:)
Va startklar strax ef nio då åkte jag till Karbenning till Maria å kidzen:)Trots att vi inte ses lika ofta såå känns de så alltid nå att prata om:)Isak va prat sugen i dag med som alltid goa barn.Piggar upp träffa er:)
Sen vart de hem full av energi städade jag ballkongen är den liten el är den liten men såå söt:)Rev ner lite gardiner men de fixar jag med i.m:)Så jag inte blir rastlös.
Jobbar i.m sen till dr med ryggen se vad han säger,hoppas på tid till röntgen snarast då armen bara domnar bort å jag tappar styrkan,förr kom de sällan nu mera ofta:(Såå jag lär väl!
Annars då vår,håller alla tummar att vi får såhär fint i Sälen åh nu har vi löst de att vi lånar exets bil kan vi alla åka i samma de kallar jag semester:)Bara hålla ut några veckor sen såå är det dags:)
Jobbar kort vecka tack å lov,kan behövas känner jag då kroppen inte riktigt är på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar