måndag 5 mars 2012

Blev inte riktigt som jag tänkt!

Jobbat i natt iaf å sovit dåligt som vanligt,vaknade 11 å gick inte somna om:(Tur man e ledig i.m ska med Emmy till Västerås å tandregleringen så hon får vara ledig hela dagen:)Jag som fick mitt körkort på postorder behöver tid att hitta:)
Skulle ha träffat en barndomsvän i dag men vi fick skjuta på det,Emmy valde komma hem i.g:)Så mina tjejer har sovit alena i natt de hade gått såå bra:)
Jag förvånas över vissa saker i livet å glädjs åt andra:)Självklart!Å har iaf haft en bra dag,träffat Soffan fikat med ungdomarna å promenerat med Emlan inte illa vad man kan hinna med:)Vi går våren till mötes underbara tid!Åh jag har nå att se fram emot Emelie å Kalles bebis,Leon syster som har b.f i Maj sååå mysigt:)
Har som vanligt mycket att säga men ja ja!Å Ewa ringde i dag hon behövde Mallan råd:)Så härligt med vänner,vi ses i.m gumman då du fyller:)Mina vänner förgyller min tillvaro de står stadigt kvar alltid underbart!
Lite saker i livet kan jag tycka skulle se lite annorlunda ut,men som vanligt har allt sin tid!
Åh Mamma jag saknar dig jätte mycket du är min Mamma å bästa vän:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar