måndag 26 mars 2012

Konstig vara hemma bara vara!





Jag e inte van.Tur jag får åka till stallet iaf å träffa Chippan på mornarna,en anledning kliva upp,å nu behöver man ju knappt ställa klockan vaknar ju iaf!Inte barnen heller:)Tänk de va små man bara önskade de kunde bli större såå man fick sova ut,nu är de äldre,jag kan inte sova ut å de sover å jag vill bara ha upp de,hur de kan bli:)
MM har haft fina Linda här under f.m piggade ju upp.Sen kom min älskade Hanna från skolan å gjorde lunch åt sin Mamma älskade barn:)Ni vet vad Mamma behöver.Så tacksam ni är såå snälla nu när jag varit dålig,stöttat å hjälpt till massor,för att inte tala om världens bästa ex som alltid finns några minuter bort å ställer upp till max på mig å barnen inga problem,å då jag har ont i ryggen vet jag han ställer upp då han vet hur dålig jag blir!
Men nu såå är mallan på banan igen:)Tog mig en lång promenad i dag plockade lite björkris mysigt jag å Kipper:)Sakta gick de men va såå skönt!Bara gå å mysa i sin egen värld!
Livet är bra på många vis,barnen å vännerna finns alltid:)Åh hittade min första tussilago i dag,jag talde i telefon då jag såg den,va tvungen att lägga på såå jag kunde fota den:)Åh sååå glad jag blev nu är våren här på riktigt underbart du är sååå efterlängtad av mig å många fler!
Åh Mamma tusen tack för kortet du ska tro du har varit mega saknad nu när ryggen har varit ett helvete,då saknas du mig såå enormt för att du finns älskar dig å kmr ta hand om dig då du blir gammal:)Hemtjänsten du vet till er tjänst:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar