lördag 10 mars 2012

Härliga Lördag:)

Åh tack bästa Lena Pettersson för du verkligen får mina tankar i annnat tänkande:)Inte såå jäkla lätt ibland å veta,å Lena Haverinen du är en klippa ser såå mycket upp till dig å gillas jobba med dig får mig att inse att någon faktiskt lyssnar fastän jag byter samtals ämne hundra ggr jag vet thats me and you know it:)
Ja å min kära bil ja den låter inte som den ska så den har jag lämnat till exet han skulle kolla på den så jag tog deras:)Han tyckte jag skulle kolla under,hm ef vad ja ja bilar inte min grej iaf!Nä där går gränsen å tur han e så snäll å fixar tackar jag för:)
Annars har jag som vanligt rätt mycket att säga nej då en massa tankar å funderingar spar jag till en annan dag en annan tid snart e våren här den gjorde mig lite lack då den försvann:(
Å kors i taket i dag hörde någon av sig som inte gjort de på länge men jösses du fanns ju kvar:)Har nog inte tvivlat på de el jo kanske vad vet jag!
The one and only Mallan ta mig som jag är eller låt bli,de sista som överger männiksan i många lägen är hoppet:):)
Å till alla mina andra vänner Älskar er å Jenny såå glad för din skull nu har du fått din prins en sådan du ville ha som passade som handen i handsken:):)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar