fredag 16 mars 2012

Löften:)

Är väl till för att hållas,sanningen kan må svida rejält men ändå är det ett sätt att förstå vrf vissa saker är som de är i livet!Jag tror många fördrar den hur de än är!
Jag litar inte på många riktigt litar jo mina väner såå klart alltid:)Ni är bäst!
Men när någon håller sitt löfte å stannar kvar ja då vågar t.o.m jag tro att de är såå.Verkligen en bra känsla:)Jag åkte till Thailand vi hördes dagligen,åh du lovade stanna kvar å gör ännu:)För du är du å jag är jag å rätt lika öden:)Som vi vänder till de posetiva:)Visst!Hoppas du har de kanon i fjällen skönt du kmr hem sen:)
Ja har haft en super f.m Karin varit här såå mysigt så:)Ryggen paj igen å en förkylning som kom över natten,men ja ja vad gör det sitta hemma å tycka synd om mig själv not,åker med några fina tjejor t Storstaden Västerås,å tur pensionat Husse finns där ska Kipper vara:)
Ha en fin helg alla!Kramar!
Åh jag påminer återigen,ta chanser i livet så ni inte ångrar nå ni aldrig hade velat:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar