måndag 19 mars 2012

Finns de som har de värre!



Så ska sluta gnälla nu.Jag som är en energisk person har svårt att göra inget alls.Så har försökt låta bli med de i dag vet ju att alla måsten finns kvar.Dagen fick ju ett slut iaf:)
Tänker jobba en dag denna vecka å kommande helg för att hålla mig någorlunda hel.Jag läker i kropp å själ allt har sin tid ni vet.
När jag tänker på livet vet jag många runt mig har de jobbigt på olika vis då är mitt liv glamor jämfört med hur de har det:):)Man gör sina val för övrigt mår jag juh väldigt bra måste jag nog säga.
Kollar Thailands resmål el hur rättare sagt måste ha nå att se fram emot MÅSTE!Jag har tagit 3 veckors semester i sommar kanske man bara skulle ha 2 de återstår att se hur jag gör.
Vår kommande Sälen resa blir av iaf fastän någrat hoppat av....jag viker inte en tum,sol å goda vänner,sova å mysa å fjäll luft behövs för en såå ibland vilsen själ:)
Har en härlig vår att se fram emot blir som jag gör den till.
Lever ännu på att jag fått tillbringa såå mycket tid med underbara människor i helgen de gör hjärtat gott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar