söndag 11 mars 2012

Finaste våren:)




Du glädjer mig å många andra:)Livet blir lite ljusare på nå vis:)
Snart va det 1 år sedan jag valde på ett par dagar att flytta från mitt dröm hus Laggarbostigen 11:)Huset jag aldrig skulle skiljas ifrån,ett hus jag älskade från första stunden jag klev in i det:)260 kvm yta min fina gillestuga,min öppna spis å min härliga bastu:)Nu kmr våren åh då kan jag självklart sakna huset.....Men med allt jobb å efter en kall vinter gav jag upp å tyckte inte det va värt det:(Är fortfarande mitt dröm hus å en miljon villa som jag fullkomligt älskar:)Åh de bästa av allt jag äger det fortfarande:)Kmr nog inte sälja de på många år.Om jag någonsin gör!De känns tryggt på nå vis!Jag trivs ju i min lilla lägenhet man får se det så att de är en sak mera än en livsstil.Man blir inte lycklig av materilla saker de är bara såå.Jag trivs på Engelbrektsgatan med vetskap om att jag har huset kvar å de va en bra lösning att hyra ut det:)
Under årets som gått har jag mött många härliga människor vissa har stannat kvar i mitt liv å ni vet vilka ni är:)
Jag har däremot aldrig mött mitt eget öde speglat i mitt eget,dina handlingar är ju precis som mina,i dag hade jag kunnat haft chansen "känt dig lite på pulsen" men Chippan hade tappat en sko så omskodd å fin nu:)
Åh jag är helt övertygad om att jag kmr få dig le igen rejält tror de blir som de första mötet ingen skillnad lätt att fly när något är för bra jag vet de.
För övrigt haft en kanon jobb helg med mina bästa som jag kan dela såå mycket med.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar