onsdag 21 mars 2012

Hjärtat på rätt plats:)

Ja att finna sådana människor är ju inte det lättaste,inget man direkt letar efter man finner det bara.Jag tror ju på ödet alltid gjort,å vrf ska man inte.Ibland undrar jag varför man sårar människor,tror inte man gör det medvetet å tror inte många förstår riktigt konsekvenserna utav ett sådant handlande.Va svårt de blir att finna tilliten till en annan människa sen om man nu gör....man gör den dagen man säkrat de man tror på vågar låta sig känna efter,alla männikor är inte lika.Man ska aldrig ändra sig för en annan människa man ska lära sig att acceptera bara alla är vi olika å tillåter vi oss att våga tro blir vi tillsammans starka!Det är såå bara.Mina tankar gick till dig i kväll du är kvar å såå omtänksam värmer mitt hjärta:)Du ska ingenstans jag vet juh det NU!
Å alla fina vänner tusen tack för er omtanke i dag,jag läker sakta men säkert,allt har sin tid jag om någon vet ju det,tiden läker alla sår:)
Nu ska jag bli hel i min rygg sen är jag back on track again:)Mallan ger juh aldrig upp:)Åh sååå mycket mys jag har att se fram emot kommande vår älskade vänner tack för ni finns alltid:)
Kramar på er:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar