torsdag 22 mars 2012

Tack snälla doktorn:)

Åhh va såå glad i morse då jag vaknade,hade kunnat gått å gett doktorn en kram:)Han visste vad ryggen behövde han:)en dunder kur:)Jag äter 24 tabletter per dygn,jag som knappt tar en alvedon i vanliga fall.Men denna vidriga smärta önskar man inte ens sin värsta fiende.Hjärnan e okej men kroppen är som bedövad å känns att de inte är som de ska.Men de blir å då är Mallan på banan igen:)
Haft en dag med mycket sängläge:)Men va en sväng till Sandra under f.m:)Ska ju sova hos henne i.m med barn å deras hund:)Ja Basta kan ju inte vara vid mig då kanske hon äter upp lilla Pontus:)Hon är en fin ståtlig Rottis såå Kipper får nog med sova där:)Svårt med hundvakt å de ska till Stockholm på middag,de blev kris....självklart kmr jag då:):)Ingen tvekan alls I will be there:)
Ja annars då Emmy i Stockholm på Dirty Dancing med skolan ska hämtas i natt.Så jag tar med mig bästa Hanni till ungdomarna å myser lite.
Skönt ha båda tjejerna hemma mera nu jag blir hel då:)Livet är bra å kmr juh bara bli sååå mycket bättre.
Kramar om på er alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar