torsdag 8 mars 2012

Kipper 7 år:)




Grattis älskade hund:)Åren går,du fick din korv tårta i dag sååå klart:)
Annars har jag jobbat som vanligt haft en kanon dag:)
Valde att i dag hoppa över äta ute med jobbet å vara hemma å mysa med tjejerna:)Vi har haft fotbad å mys,å inte att förglömma jag å Emmy va i stallet innan team work kallas de:)
Nu har jag fått haft båda hemma i veckan känns väldigt bra även om de är turbulent emellan åt!Fått tid att prata med Emmy mycket de är verkligen a lot som rör sig i en tonårings huvud,å lill gammal har hon ju alltid varit!Vår överenskommelse håller i sig vi har lite vad slagning med pris kan man säga så alla är pepp:)
En helt perfekt Torsdag även om de va tunga steg upp i morse vid 05,00 såå man hinner stallet innan jobb,men den tröttheten bytte jag ut emot glädje då jag öppnade stalldörr:)
Hoppas din dag med blev bra Kipper:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar