lördag 17 mars 2012

En härlig morgon:)

Visst tack alla fina människor för en toppen kväll i.g:)
Jag själv vaknade man halv sex å kunde inte somna om sen....suck!Då man får sova går de inte sååå jäkla typiskt juh!
Blev en väldigt bra morgon,för jag är ärlig,åh jag har fått svar på något som jag undrat över såå är väldigt nöjd å glad denna morgon.
Ryggen mår förvisso skit:(Tror inte tomten hört min önskan om en ny:)Fastän de är ju ett tag kvar till jul iofs....åh jag har varit snäll.Fattar inte vrf den ska krångla såå jäkla mycket nu blir såå less!
Är väldigt tacksam alla dagar men speciellt idag att jag har min underbara vän Ewa i dag behövdes du,du är såå klok ibland åh jag vet du stöttar mig i alla val jag gör även de dú tycker minst om.Så tacksam för alla fina underbara vänner,åh i kväll blir det premiär grillning hos Ewa å Håkan med vänner ser jag sååå mycket fram emot:)
Kram på er ha en fin Lördag!
Och som vanligt saknar jag min lilla Mamma....ibland känns ett avstånd såå långt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar