måndag 7 maj 2012

Man möter människor!

Varje dag såå klart åh alla med olika livsöden:)Många tar sig igenom såå starka saker varifrån får de sin kraft ifrån,styrka å orken att gå vidare....Någon sa till mig att ibland har man inge val,sant för alla öden styr vi inte över.Jag känner å vet människor som är såå starka för att de måste,de finner styrkan att gå vidare i andra saker,sådana människor är beundransvärda!Jag imponeras av det.Jag pratar oftast med byns "uteliggare" bara några ord,vet ni att de värmer.Jag vet de som hamnat snett,ni vet han el hon som va som du å jag en gång.Som gick igenom en stor sorg å hamnade snett.Någon man en gång kände som va som dig å mig.Kan hända oss alla.Som hade jobb,familj men drabbats av sorg å inte kunnat hanterat.Människor som har ett hjärta av guld,de är samma männikskor fastän av en annan levnads standard nu.Skulle aldrig tveka heja eller prata,kan hända mig med,ett lätt väg att välja då livet å sorgen blir för tung!De tråkiga är att de är lätt att "stämpla" utan att veta vad som egentligen ligger bakom.Tänkvärt!I varje människas hjärta tror jag nog de vilar en sorg av nå slag,de är som vi glöm aldrig!Jag hittade min väg tillbaka genom denna blogg de blev min räddning,mitt sätt att hitta en ny väg,tillbaka till mig själv.Visst har jag behövt tiden absolut nu känner jag mig redo för nå nytt,men livet präglas av nå som jag inte kan släppa,åh är ju inte ensam om de.Varav de är bra att stanna upp,fundera å vara bara jag kmr man långt på.Sen ska jag göra handling av mina ord:) Älskar er mina fina underbara vänner att ni alltid finns betyder dock mest jag är aldrig ensam såååå länge ni finns. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar