tisdag 22 maj 2012

Dagarna går!

Åh du består:)Du är lika ännu jag e rätt chockad:)Känslan är bra sen får vi se.Jag gläds med den iaf precis som du:)Vart kom du ifrån bara såå där:) Den som lever får se,måste säga att mitt liv är så grymt lugnt nu emot va de har varit.Har fått ett lugn som jag behöver. Träffat fina Linda i dag innan jobbet,ja allas våra liv ser olika ut,å även fastän man e lycklig å har allt kan man sakna nå,jag förstår dig gumman.Vi ses allt mindre även fastän vi vårdar vår vänskap:)Så finns vi alltid för varann fastän livet ser lite annat ut.Ja gläds ju med er som ni gläds med mig.Kul att se dig i dag har jag saknat jätte mycket.Fina vänner ska man vårda de är verkligen medicin för själen för de finns alltid kvar,stöttar å förstår:)Åh de riktiga vännerna finns alltid. Jag har levt mitt liv dags snart att landa känner att de börjar att bli tid för det.Tror när allt lägger sig å man finner sig själv kan man det. Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar