onsdag 2 maj 2012

Att kyssa många grodor innan man hittar prinsen:)

Såå hade jag tydligen uttryckt mig i helgen,jösses.Tror inte nå på att såå är fallet.Jag tror ju mycket på ödet,allt har en mening!Jag tror ännu verkligen på den stora kärleken.Jag som fortfarande kan le stort bara jag tänker på min ungdomskärlek han gör mitt hjärta varmt ännu,även om de inte är såå att jag e kär längre såå kmr han alltid ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta! Han spelade gitarr på kvällarna såå man kunde sova oftast å sjöng,många turer där,minns du Mamma:)Jösses jag va 16 du va 20:)Jag har starka minnen ännu av de åren tillsammans med dig:) Så nog finns den kärleken som ibland kan tyckas kännas såå omöjlig.Allt har sin tid jag vet.Vissa människor får mitt riktiga förtronde inta alla såå klart,Åh min Mamma säger att avstånd ska vara de minsta problemet om kärleken finns hon e klok hon å har såå rätt om många saker:)Jag vet vad jag vill i hjärtat har jag vetat ett tag,verkligen vetat va längesedan jag visste men vet,varav de är bra att finna sig själv såå man verkligen vet.Sen kan man bara luta sig tillbaka å mysa på de.Jag ska ju ingenstans vi har en grym sommar framför oss,åh min blir bara lite speciellare bara för att jag gör den till det:)Jag är öppen om vissa saker å delar med er det är bara jag man ska inte hålla inne med de man tycker,i.m kanske de är försent,Älskar dig Mamsen å snart kmr Emmy hem med blir såå tyst då hon e vid sin Far! Off to work now! Kramizar Åh som någon skrev på f.b kärleken är underbar å klart de är de:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar