lördag 19 maj 2012

Det bästa med mig!

Om jag får säga det själv att jag ger aldrig upp det jag tror på aldrig!Ovasett vad det handlar om såå finns viljan.Å hur mycket jag än ligger emellan åt såå reser jag mig alltid,ibland undrar jag varifrån man får styrkan när livet jäklas med en.Jag får nog min mycket genom vännerna å barnen, en stark anledning att ro saker i land:) Ja i dag har jag varit trött är ännu,hämtade hem Emmy i natt som glömde ringa,inte visste hon jag vart orolig då klockan gick....jag oroar mig inte hon är ute på nå tok men om nå händer de ororar jag mig för...En Mammas ständiga oroa helt normalt!Säger bara tur hon har Chippie så hon har annat att tänka på.Vilken härlig häst vilket gnägg hon gav mig i dag då jag kom,åh hon donnan själv kom i full galopp emot mig:)Precis som hon verkligen förstår det man säger.Djur är kloka! De inte konstigt de ger en själ ro:)Nu återstår 4 jobbdagar till sen ledig 4:) Å im är de 20 Maj en mycket speciell dag för mig:) Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar