söndag 6 maj 2012

Hälsat på min finaste ängel i dag:)

Detta med att mista någon som står en nära,att förstå att en människa inte längre andas samma luft som en själv.Att ett liv som avslutas alldeles för tidigt!Snart 6 år sedan du lämnade oss,trodde tiden skulle underlätta men den gör inte det.Alla minnen har jag kvar,alla dina miner alla glada skratt,hur du sjöng,dansade å skrattade.När jag ser Rosie å Anki ser jag dig ni är ju såå lika.Det underlättar!Va å hälsade på dig i dag,tände ett ljus,jag pratar högt med dig.Jag önskar jag kunde få ett tecken från dig,tycker du känns nära då jag är nere men nu när mitt liv känns stabilt är du längre bort!Jag saknar dig såå alltid,kanske för du alltid förstod mig såå bra:)Du är alltid med mig gumman även om jag inte ständigt tänker på dig!Va såå självklart hälsa på dig i dag,jag log hela vägen,även då jag gick där ifrån,nu har min själ fått ro igen å du lite uppdatering! Annars då jobbat helg med mina bästa gör mig såååå gott.Åh på kvällen haft stall möte de nalkas för sommarbete snart härliga Chippie du blir mer å mer nära för varje dag:) Ha en fin fortsatt Söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar