måndag 21 maj 2012

Att hitta nya vägar:)

Ja känns som jag gjort det.Kan se tillbaka på mitt liv å inse att jag haft mycket bra,som jag verkligen är klar med nu:)Jag fick behålla min bästa vän å ha en bra relation till dig va min dröm.Jag pratar om mitt ex.Fruktansvärt glad över den relation vi har i dag.Vuxet kallas de.Vill inte vara utan dig,jag delar ju fortfarande mycket med dig,även om kärleken tar slut så kan man vara vänner.Har man levt ihop halva livet så är det nog rätt naturligt!Kan knappt förstå det,känns långt borta nu,de är såå bra för alla mig,barnen å Veronica med.Inga hårda ord allt bara flyter på:) Ja precis som jag ville ha det. Annars en rätt lång dag på jobbet va såå trött,väl hemma till allt piggnar man till.Hann med en sväng till Ewa med som va prat sugen:)Kipper träffade valpen för första gången han brydde sig nada. Annars hunnit mycket som alltid full fart.Jobbar kväll i.m äntligen då jag avskyr tidiga mornar fy för det! MM livet ser väldigt ljust ut nu,jag är förväntansfull glad å mår bra härliga känsla:)Min tid är kommen jähej för det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar