torsdag 3 maj 2012

Jag å mina tjejer:)

Kom hem strax ef åtta i morse ef haft jouren.Skönt,men känner mig inte hundra pigg såå blev att skippa allt bums i säng:)Gjorde mig gott!Vaknade upp av värsta mardrömmen såå fy! Väl uppe då rå iaf ringde Soffan som skulle ut på Brukshundsklubben i Åvestbo å kollar hundar,och jag hade juh lovat nästan iaf att följa såå de blev såå,å Hanni va oxå med vilken e.m:) Väl hemma så fick jag med mig Hanni till stallet oxå så vi va där nästan 2 timmar såå mysigt!Visst jobbar jag mycket å tjejerna är ute på sitt men när vi väl är tillsammans alla 3 vilket inte händer alltför ofta är det såå mysigt så:) Emmy ringde mig i.g å sa,vet du Mamma jag vill skriva en bok om mitt liv,om jag börjar nu hinner den bli klar tills jag blir äldre,hon har visioner den damen,å egen blogg precis som mig:) De lustiga med att hon just nämde att skriva en bok är att jag med länge funderat på de:)Jag har titeln klar bara sätta fart med skrivande,tror de blir till hösten å en bok om mig,min barndom å min resa som varit allt annan än rak....Ja nog vill jag å ska nog allt terapi för själen:) Åh jag undrar jag om detta rinnande i mina ögon beror på förkylningen el nå annat,jag är inte mycket för solisar men nu lär jag ha de på för tårarna bara rinner!
Nej om man skulle göra nå nytta här hemma nu då,bacillerna ska inte få vinna no over me! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar