torsdag 14 juni 2012

Sommarlov å skolavslutning!

Ja såå va det juh.Prästens ord berörde mig mest.Hon pratade om barnens rätt i samhället.Att alla säkert inte alls ser fram lika emot ett sommarlov.Åh visst är det såå.Men man tänker nog inte såå.Alla barn har det inte bra,alla barn har inte vänner å föräldrar som finns där.Skolan är nog en slags trygghet i sig.Jag hoppas iaf att alla får det bra. Vackert va de iaf.Sen blev det fika på fina Laggarbo:)Känns knappt som om de va 1 år sedan jag faktiskt bodde där nu,vart tog det året vägen kan man undra.Saknar det på sommaren klart jag gör. Avslutade dagen med grillning hos Mamma i husvagnen:)Då hon är gräsänka nu:)Lasse i Norge kmr åter i.m:)Såå skönt att ha dig här!Först att inte ha träffat dig på nästan ett halvår å nu kan jag se dig varje dag om jag vill är helt underbart.Åh det bästa med Mamma att vi kan tala om allt å man kan vara precis som man vill. För övrigt har jag lite funderingar men spar de såå länge.Är glad över det människor i mitt liv som inte försöker ändra på mig till nått jag inte är.Jag är jag å kmr alltid vara.Jag har en stark personlighet å det står jag för.Jag är öppen de står jag med för.Klarar man inte det kanske det är dags att fundera på om man gör det. Har oxå undrat lite över ett möte,de dröjde visst men du höll vad du lovade.Åh jag håller fast vid att lika barn leka bäst:)Så okomplicerat med dig alltid varit,kanske är för att du med tar mig som jag är:) Man kan aldrig ändra någon för man kan inte få allt,man måste dock lära sig att acceptera att alla är vi olika.Å en jäkla tur är väl det,olika öden på gott å ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar