tisdag 14 augusti 2012

Halllooojjjj:)

What a day:)Men jag kom ju upp i tid:)Tog med Kipper å gick till Ritva för att fira att hon blivit äldre:)Å Emlan å Novis kom med bara sådär gillas:)Släkten håller ihop alltid:)
På Fredag ska vi fira bästa Peon på 3 års dagen mitt hjärte gull:)De små liven de lyfter upp ens tillvaro:)
Ja annars då fick hämta Ewa såå man fick nå kaffe någon gång.
Som vanligt glädjs jag åt andras lycka why not:)Du är värd det Soffan:)
Jag är oxå lycklig i min egen värld,även vad du tror Mamma.Jag förstår inte man måste gilla läget då livet inte blir som man tänkt!Livet har såå mycket möjligheter å man ska inte greppa den första bästa.Å bara för livet inte blev som man trott ska man bara stänga in sig då åh sluta leva.Jag är ledsen men sååå kmr det aldrig bli.Jag har växt i vuxen skorna för länge sedan,åh jag le´ver som jag vill.Älskad av mina vänner för den jag är,har ett jobb jag älskar,barn,sen det som händer,händer.Vem vet vad morgon dagen ger.....Livet kan förändras på många vis fortare än man tror....Ingen vet vad morgondagen levererar...Jag har facit i hand jag vet.Som många andra.Ta inget förgivet.Även om man vårdar kan de vända fortare än man tror.Ett liv kan slås i spillror fortare än man tror.Såå varför inte leva i dag,berätta vad du känner,ta chanser i livet,å framför allt säg vad du tycker sååå du aldrig ångrar nått du inte sa....Visst...
Ja å hösten kmr med stormsteg snart dags att ta tag i boken jag SKA skriva:)Lovar de blir av:)
Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar