tisdag 7 augusti 2012

Att våga:)

Ja såå har det känts i dag,att våga uttrycka att jag faktiskt blir less å lite förbannad,både på mig själv å för att jag är för snäll ibland!Att inse att jag inte gjorde fel.Tiden går å de slår mig ibland nu vet du iaf!Känns såå skönt!Jag bestämmer faktiskt här hur de ska bli:)Du blev nog rätt förvånad över min reaktion ef åren men nu såå vet du.
Att ha svårt lita på människor är drygt å jobbigt,när man möter någon med samma öde förstår man vad det handlar om.Då gäller de visa att man står kvar:)Lika barn leka bäst:)Samma öden gör att man förstår varann bättre iaf:)
Annars då sov igen de timmar då jag kom hem som jag missade i natt:(Sen har jag varit hos Soffan,och nu träffat fina Sandra:)Vilken bra dag det blev:)Ärligheten varar längst alltidd de är bara sååå.
Hanna på bio i afton å Emmy hem å vände som vanligt jösses stora de blir mina donnor.Tur jag alltid har Sooooofia:)
Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar