söndag 12 augusti 2012

Älskade jobb:)

Jag har då hittat hem vad det gäller jobbet.Även om jag ibland skulle vilja pröva nå helt annat.Men vem vet hinner ännu:)
Haft en bra dag med sjön med bästa Jenny:)
Ja å Söndag i dag då en dag jag inte har längtat till,en veckas prövning av nått återstår tur mobilen finns....
Har inte såå mycket att säga en lugn vecka nu på jobbet,lite grillat i Billsjön på Torsdag ser såå mycket fram emot det:)
Tusen tack bästa Raimo för du fixade bilen,hm men lär byta avgassystem de heter såå va.Ja du vad gjorde jag utan dig:)
Åh ja veckorna går fort snart får jag hem någon igen som saknas mig:)Min egna tvilling själ så ser jag dig.Lite samma öden,massa humor,du finns alltid alltid å jag vet att en dag förstår du att de verkligen är såå.Du är bara bäst det är bara såå.Din omtanke når min själ åh får mig helare än du tror:)
Ha en fin fortsatt kväll nu:)
Va rädda om varann livet är för kort för att äventyras.
Puss på er fina:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar