onsdag 22 augusti 2012

Piggare i dag:)

Sov inte bort halva f.m:)Va faktiskt hos Ewa på kaffe vid lunch japp det ni:)Skönt att få dela vissa saker,som känns lite tunga ibland.Men samtididgt är det ju som sagt mitt liv å mina val.Åh barnen blir bara äldre finns nya möjligheter å vägar.Åh där kmr ju nå sååå bra in Som att allt har sin tid,för det är verkligen såå.Men varje människa å individ lär göra på sitt eget vis,ingen kan påverka besluten du tar.Oavsett vad det gäller eller vilka förutsättningar eller inte,så är den att bestämma ändå du i slutändan.Fördelen med att faktiskt bli vuxen:)Åh sen tror ju jag enormt mycket på ödet allt som sker har en mening oavsett vad.
Sen blev det lite kaffe innan jobbet hos EwaLena,vi är lika på många vis,åh va riktigt glad då jag åkte därifrån.Man inser man är lika på många vis å man är inte ensam i skeppet.
Å Mamma messa i dag,de åker hem i.m.Sommaren är slut nu.Jag vet vart du finns å vad du tycker men eftersom vi har olika åsikter om saker såå får jag vara lite,jag finns här å älskar dig fortfarande du är ju min Mamma:)
I.m kväll åker vi ut till stugan å laddar lite batterier på landet innan jobb helgen tar vid:)Du saknas mig Sooofiiiia känns som vi inte setts på år...
Kram på er!
Åh vet ni ibland behövs inte mycket för att man ska vara glad,bara visshet om människor man kan lita på,ett ord en kram ibland behövs såååå lite!Ett samtal med en röst man tycker om fick jag på väg ut i Lördags,tack för det A:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar