måndag 13 augusti 2012

Jobbvecka Nr 3:)

Japp såå är det.Men jag mjukstartar ju,eller haft en lång jobbhelg:)I dag har jag jobbat delat å ledig i.m:)En jour kvar denna vecka sen såå drar man till med lång ledigt iaf för mig.Se vad helgen ger soffläge kanske ja som sagt var ska jag ligga lågt med planering:)
Har funderat på en vän i dag:)E-L jag vet precis vad du menar å står,å du gör såå rätt i ditt beslut,allt har sin tid å de bästa ska ha det bästa de är bara så:)Tid att vara att leva:)Behövs.Sen vad alla tycker ska man inte bry sig om då man faktiskt är vuxen visst:)
Haft en bra dag:)Vaknade ju å kände att någon höll sitt löfte det räcker långt.Tack för det.Oavsett vad höll du hoppas du får får en bra vecka i San Jose:)9 timmars tids skillnad!
Jag tror att oavsett vart å när man landar såå gör man det när tiden är kommen.Å jag kan iaf säga att veckorna som gått har fått mig inse mycket av vad jag vill å vem å vilka man kan lita på.Inte valt bort någon bara valt tagit en annan väg.Tiden som går får en inse,trodde aldrig på de men nu vet jag det är sååå:)
Jag säger som någon som ligger mig väldigt varmt om hjärtat jag ska ingenstans:)För varje dag som går är jag såå övertygad om det,du vet precis vad jag menar!
Jaha å då ska både Emmy å Hanna sova vid Pappa sin i natt nu då....tomt blir det ju som alltid,den ensamheten utan barnen kmr ta lång tid att vänja sig vid,även om de är hemma i.m igen:)
Ha de gott alla,två steg framåt å ett steg bak:)
Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar