torsdag 9 augusti 2012

Älvdalen:)

Ja vi gjorde ju som sagt va road tripp dit i.g:)För att hämta hem Jocke:)Va fint de va där uppe,fin camping,ett fint litet samhälle.Hade jag inte haft jobb helg å barn helg hade jag lugnt kunnat varit kvar där.Blir helt klart förhoppningsvis en semester där nästa sommar:)
Ja vi gjorde några mil på en dag,sol blandat med regn typiskt svensk sommar!
Avslutade kvällen med buzzzz:)Såå kul hade ju glömt jag lånat ut det till Emlan men som tur var kom jag på det allt:)Så blev en trevlans kväll.Som vi avslutade med Kent å Rosie:)
I dag har Hanna å Desse åkt till Stockholm väldigt blandat kring det,men de kmr nog gå bra.De är framme å allt verkar lugnt.Stockholm ingen stad för mig jag trivs bäst hemma i byn,även om man totaly ledsnar på den emellan åt med.Samma tugg alltid å alla TROR sig veta allt!
jaja städade hemma i dag å fann en Golf boll under soffan:)Anders du har glömt den...men du har ju fler såå tror ej du saknar den.Lär försöka ligga i med golfen nu,om en vecka är du hemma,tack för att du hörde av dig i dag 36 grader inte nåå avis alls.Men ni behövde de där.
Jag längtar till Thailand nu,nu har vi bokat tåg med till Arlanda ett steg i rätt rikning:)
Ha en fin kväll nu:)

1 kommentar:

  1. spelar väl ingen roll var man bor snackas gör det ju överallt och mest av de som själva säger det;);)
    Millan..

    SvaraRadera