onsdag 15 augusti 2012

Änglar finns visst:)

Klart de finns.Många som inte tror på de men jag gör å alltid gjort.Å vet oxå att allt som sker oavsett vad har en mening,även om de kan tyckas konstigt såå är det så.Jag har ju flertal ggr varit hos ett medium som medlat mycket av de jag undrat över.Fått visshet om människor som under min livstid lämnat in att de faktiskt har det bra:)Åh de är klart de finns med oss alltid.
Alla tycker vi å känner olika å tur är väl det.Å att vi tror på olika saker.
Jag vet Rosie du har berättat om din syster du hör henne ofta.Jag har ju aldrig i.g va första gången.Så närvarande känns såå bra som ett avslut att kunna gå vidare nu.Det är dags.Har även avslutat nå i dag å hoppas de nu är för gott.Känns såå någon jag litat på såå länge men nu vet jag att de inte går längre,Känns bra de med att släppa.Man måste nog det ibland.Allt har sin tid å man inser saker är skönt.
Jag tar ingen skit jag vet vad jag vill.
Glad å lättad i dag går in i en ny fas i livet:)På egna ben å stark:)
Ja å i dag tror jag allt jag får hem min Turkiet resenär med:)
Jobba i natt är det som står på schemat men först lite kaffe med fina Ewa-Lena:)
Vänner livets medicin:)
Va rädda om varandra:)Livet går ej i repris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar