fredag 24 augusti 2012

Jobbhelgen har börjat:)

Japp å i.g va vi i stugan jösses såå mörkt de va där ute.Men såååå mysigt.Ljus,god mat å Sofia å massa kort.Vi måste köpa med oss fia med knuff dit.Vi funderar på att fira nyår där ute,vi är långt i våran planering.
Ja en dag i dag som jag kunnat känt att jag har kunnat slappnat av.Nått jag funderat på,nu har jag släppt bomben,blir bra:)Varför ska man jämt vara snäll till andras bekostnad.Känns såå skönt att ha fått de sagt,nu kan jag börja koncentrera mig på mig snart.Tur ni finns alla underbara vänner å förstår å stöttar mig i mina val.
Emmy kom hem i dag har sett henne lite iaf:)Bara gilla läget de är en tonåring vi pratar om med varit en själv:)Man får finnas å förstå å inte fråga såå mycket.Men allt sker ju av omtanke.
Ja å jobbhelg jag älskar mitt jobb verkligen,härligt känna såååå.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar