måndag 27 augusti 2012

Livets dagar!

Som egentligen är rätt olika.Man funderar mer vissa dagar andra inte.Jag funderar inte såå mycket längre.Har kommit på nu att jag får nog lära mig leva lite mera i dag å inte i.m.Vissa saker i livet gör mig enormt glad,medans vissa saker får mig att fundera mer!
Känner mig rätt kluven.
Åh jag har en tonåring hemma märks,el hemma hon är väldigt blandat hos mig å hos sin Pappa,hon är tonåring.Man behövs inte på samma vis å de gör att de blir jobbigt.En ovanlig känsla å vet de hittar tillbaka sen:)Känns som om man inte gör annat än gnäller emellan åt.Vet hon inser en dag jag bara ville väl.
Livets val är olika,nej ingen höst deprission här inte.Bara att livets dagar är olika.Åh eftersom jag alltid varit en djup människa med mycket funderingar blir väl vissa dagar djupare än andra.
Man kan säga att jag är varken av el på bara är nu.I.m är en ny dag,nya möjligheter.Tröttheten kommer ikapp även mig...men sov rätt bra i natt.Inne på jobb vecka 5 vart tog semestern vägen????
Jag tror ju på ödet å oavsett så allt som sker har en mening.Svek jag den tron gick jag nog under...
Man klarar allt man vill oavsett hur långt tid det tar såå vet jag det är sååå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar