tisdag 21 augusti 2012

Lite rastlös i själen...

Såå känns det nu.Mycket man funderar på som man faktiskt lär ta tag i,man kan inte fly hela livet.Dags att börja tänka på sig själv.Man kan inte bara alltid för alla andras skull.Trött på det nu.Jag har landat å de är dags att ta tag i saker.Såå får det bli sen kmr de bli en ny bana att åka på.
Jag är ju trots allt kapten i mitt eget skepp.Kan inte bara tassa på tå dags att ta tag i det jag funderat på en tid nu.Handlar om materiella ting inget annat.
Annars är mitt liv som vanligt.Underbara vänner,bästa jobbet ever såå mycket kärlek till de,ger mig massor med energi.Där andas jag å är:)
Men även en själ lär andas,våga vinn heter det ju.Kan inte bara anpassa mig jag behöver oxå få landa i det jag tror på.
Jag är på gång i min planering å mina planer,man kmr en bit på väg,allt som inte dödar stärker säger det ju.Å eftersom jag har styrkan såå kmr de bli såå jäkla bra i slutändan.De är skit bra att vara snäll men inte till vilket pris som helst.Tänkvärt.
Go natt alla fina,man lever en gång å ett liv å det går inte i repris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar