måndag 6 augusti 2012

Helgen förbi..

Går fort när man har trevlans såå är det.Ja jag lever på såå  man inte ångrar nåå sen.Jag har koll å vet vad  jag gör.Sen vad alla tycker om de bryr jag mig inte om.Mamma jag förstår dig men jag kmr med landa en dag,nu har du sagt vad du tycker jag har tagit in de å vet.Dina barn blir stora precis som mina jag vet att du vet å bara menar väl:)
Allt har sin tid å livet ser olika ut för alla.
Nog om det nu är det arbetsvecka å jobb helg de gillas:)
Åh vad det gäller min fina vän,släpper dig aldrig kmr stanna precis som du,kan inte tänka mig vara utan dig du finns alltid oavsett,stöttar å förstår å får mig glad:)Du är ärlig rakt igen och det uppskattas å du tar in de jag säger:)
Köra hem Soffan om ett tag sen väntas en journatt,lyx vecka går av i.m bitti sen ledig till Torsdag e.m:)Ska ju få se Älvdalen på Onsdag med Sofia:)
Ha de gott alla lätta era hjärtan om ni behöver:)Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar