fredag 17 augusti 2012

Tiden rinner ut:)

Visst är det såå,att den gör.Man kan inte alltid bara vara godtrogen.Tror man lär tala om vad man tycker sätta ner foten,Om jag tycker nått är fel så är det väl tid för att säga det.Vilket jag nu gjort,känns bra ett steg framåt igen då.
Hade stug mys i.g:)Kräftor,grillat,båda mina barn,Jenny å barn å kubb å kort en riktig mys kväll.Man laddar på bra där ute å sover sååå gott:)
I dag har jag firat min gos Leon 3 år:)
Nu inväntar jag herr Robban som ska hämta mig för en samkväll:)Man får väl bada i poolen då det mörknar fasiken vad det går fort uppför....Jösses...Semestern sätter sina spår,nästa vecka blir de nya tag:)
Mamma å Lasse va hit upp en sväng i.g ett kort möte då vi skulle i väg å hon missat de.Men de är väl så Mamma nu har du sagt vad du tycker å även jag så nu är det 1+1.Åh jag är envis vet du såå fruktansvärt,åh de har jag nog inte ärvt av dig iaf de är nog av Pappa.Min envishet har tagit mig långt i vissa delar av mitt liv:)
Ha en fin Fredag kväll nu:)
Åh vet ni han är hemma nu:)Anders skönt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar