onsdag 29 augusti 2012

Tacksam:)

Över många saker i livet.Om hur bra jag egentligen mår.Inget ska få mig på fall,det som varit har varit dags att gå vidare.Kliva över det stora hindren ni vet.Inget stoppar mig nu.
Blev såå glad då Ewa ringde i.g å undradeom vi ville komma på Sam kväll:)Yes!Bastu å god mat å sällskapspel,blev en underbar kväll.Som vi avslutade med taxi hem vid midnatt.Men förundras över Norbergs taxi,inte ska man väl som taxi chaufför vara sur?De har ju jour å jag skiter väl i om de har en bil rullandes nattetid....Ursäkta men hur ofta åker jag taxi mitt i veckan typ aldrig!
Ja ja nog om de sovmorgon till tio:)Skönt!Visste jag skulle på utbildning halv två full koll.Ute å går med Kipper sätter mig i bilen å inser klockan va halv två....Åh senil.se suck...Men förresten är de inte såå att fint folk kmr sent:)
Givande utbildnintg på Handikappcentrum,man får mycket ideer å tips:)Hur man kan göra sitt jobb bättre,eller underlätta är nog mera rätt ordval.
För övrigt då ja ni,jag ska rida i.m premiär tur på Chippie se hur det går:)Ska rida ut med Heidi de är dags nu ser jag verkligen fram emot:)
Nej lite läsa bok snart nu då skönt vara på jobbet här laddas energier på till må bra kontot:)
Ha de fint alla!Ta vara på livet det går inte i repris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar