lördag 11 augusti 2012

Beslut å funderingar!

Skönt de känns när dagarna går å man vet verkligen vad man vill,gillas,man ska ju följa hjärtat säger det,å de gör jag varje dag:)
Jobb helgen i gång gillas men de är långa pass,å dåligt med sömn.
Ungdomarna är hemma igen de glädjer Mamma hjärtat å de har hållt mig uppdaterade hela tiden gjort mig glad:)
Ja å i.g bet Poppe av sladd till playstation...hm....å bilen paja el avgasröret har typ lossnat ja de går bra nu.Tusen tack till mitt snälla ex,som gör att jag får låna hans bil och fixar min vad gjorde jag annars:)
Ja å rapport från Turkiet har gjort mig gott,säger som du sa då jag va i Thailand,blir bra när du e på hemma plan igen såå jag vet vart jag har dig:)Men hoppas ni har de bäst såå klart.
Slut jobbat för i dag nu blir det film å soff mys med ungdomarna sköna känsla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar