måndag 20 augusti 2012

Jobbvecka fyra intar sin plats:)

Åh ändå har jag inte vänt tillbaka dygnen ännu.Tänk att de ska vara såå svårt!Men iofs bara jobbat kvällar å jourer nästan sen jag kom tebax såå är väl inte såå konstigt kan jag tro.
Vanor som man fått från semestern har satt sina spår.Såå nu är de dags få bort extra kilona:)Åh då e det ju tur man har hund:)Måste ta tag i ridningen oxå såg många fina ridvägar i dag på vår runda.
Annars har jag varit ledig i dag,sov till halv tolv va skönt.
Inte hänt såå mycket av vikt å värde i dag.Lite kaffe hos Sara,som hade lite förvärkar de närmar sig bf:)
Hästar in i natt såå nu blir det stall å utsläpp i.m bitti kl 07,00 hur ska jag komma upp....Men bara gilla läget nu,sommaren är över å sommar betet likaså.Såå är livet.
Två månader kvar till Semester igen,tok längtar.Thailand ett land att älska med massa underbara människor:)Ska bli härligt återkomma dit:)
Ha de fint alla:)
Vårda de som står er närmast,lita inte på alla å behåll de bra människorna i ert liv,de som ger er glädje å livskvalitet:)A du är en av de iaf å det vet du nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar