söndag 18 november 2012

Tom på ord...

Ska barnen behöva få lida för vuxnas beetende?Tycker det är sjukt!Man delar inte saker med barnen förräns man e säker.Du trampar ständigt i klaveriet får jäklar vara nog nu.Hur kan en människa förändras såå.Fattar du inte barnen kmr i kläm...
Ja ditt val,bra de är hos mig såå de har en trygg punkt.Jag tror inte du förstår vad du gör.
Å efter gårdagens uppträdande bevisade du verkligen vem du är han jag verkligen är glad jag lämnade.Hemma hos mig är lugnet,du förlorar i längden å har gjort ditt val.Tycker synd om våra tjejer bara!Men de har de bra hos mig å kmr inte låta mig trampas på.
Barnen är de finaste jag har skulle aldrig svika de,inte för nått i världen.
Åh mitt i allt detta är jag stark,tro inget annat.För er gör jag allt Älskar er flickor:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar