onsdag 12 december 2012

Vänner å relationer!

Går lite hand i hand!tanken slår mig ofta men gäller å vårda!respekt å tillit!en vän är som en bra relation!ärlighet,Säg vad du tycker en riktig vän kan ta de!är du ledsen eller arg,besviken säg de en riktig vän förstår!å stöttar dig i dina val alltid oavsett!ja har många bra vänner de vårdar ja som med livet som en relation!en av de fikade ja med i dag:)du är en sån vän Ritva du finns alltid å dig kan man lita på:)du står alltid på min sida!ja har många fina vänner underbart!i.m ska en riktigt fin vän till mig i väg på äventyr:)Håller tummar Lars för dig!Men vet vad du vill med livet där tänker vi rätt lika!glad du stannat å vet vi alltid kmr vara vänner:)du är en sån som man kan prata allt med både glädje å sorg!betyder mycket för mig:)håll mig uppdaterad vet du gör!Vårda era relationer man vet aldrig vad som händer....i.m kan livet få en helt annan mening!kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar