måndag 10 december 2012

Grattis Malin:)

Ja vaknade upp med massa Grattis på Namsdagen!tack alla för de!ja hade nog glömt om de inte va för ja har koll på att de är Nobel Dagen,ja lite har ja koll på!ja jobb å åter jobb de känns!men ja jobbar ju gärna mycket får mig fundera mindre!men vilket ja gör nu!ja har lärt mig att man lär våga för att vinna!i.m är de en vecka sedan vår älskade Chippie lämnade oss....känns fortfarande overkligt!kanske för vi inte varit till stall ännu!Emmy ska i.m å tömma...ja jobbar kväll oftast passar väl iofs bra så Kipper har sällskap!min prins börjar bli grå....gubben blir ju 8 år nästa år ju!Sen detta med min saknad utav dig att ja verkligen tar de,för när vi ses står nog världen still å de är sååå värt vänta på!vet hur du känner precis!åh du är lite av en romantiker mm el rätt mycket:)gillas!med dig i livet blir känslan komplett även om ja absolut inte tar dig för givet....åh du inte mig...ja kan vara mig själv med dig alltid de är bäst å du är grym på komplimanger såå ja nästan blir generad:)Mm nog om de!Kmr hem från jobbet å mys i massor tända ljus över allt de är min Hanna de!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar