tisdag 4 december 2012

Ja dagen va här.Vaknade vid 05,00 efter sovit halv dåligt.I dag va dagen då vår fina vän skulle gå till sista vilan.Jag va stark i morse.Fick ett lugn jag inte trodde jag skulle fixa.Va stark för Chippies skull ville inte hon skulle se min oro...Hon behövde inte det.Gick tätt vid min sida å kollade runt.Hon va lugn som alltid med mig.Vet hon kan härja på å stå på bakben med andra,aldrig med mig har hon.Vi har passat bra ihop alltid <3 b="b" blev="blev" byggt="byggt" d="d" dag="dag" de="de" detta="detta" du="du" enormt.min="enormt.min" ett="ett" fina="fina" finns="finns" gr="gr" har="har" hejdl="hejdl" hj="hj" i.g="i.g" i="i" jag="jag" ker="ker" kvar="kvar" l="l" med="med" men="men" minnena="minnena" mnar="mnar" msesidig="msesidig" n="n" nd="nd" nog="nog" om="om" p="p" r="r" respekt="respekt" rsta="rsta" rtat="rtat" s="s" sorg="sorg" st.gjort="st.gjort" st="st" stark="stark" stort="stort" t="t" tit="tit" tomrum="tomrum" v="v" va="va" varit="varit" ven="ven">Tror häst himlen är vacker kan se dig där galopperandes med dina fina vänner.
Stort tack till Desse å Heidi för ni va med i dag hade nog inte klarat de annars...
Åh alla mina underbara vänner som hört av sig i dag å tänkt på oss-
Dagen har bara varit i dag.Massa mys,stillhet å ljuset brinner här hemma för dig Chippan.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar