torsdag 20 januari 2011

Både bra å dåligt man är som man är angående det mesta:)

Jaa visst är det väl såå! Man ska nog inte ändra allt för mycket i sitt liv!
Va det bekommer min vardag såå är jag planerings människa annars går det inte alls! Allt de som gäller barnen,med tider läxor ja de mesta! Åh jag är en tjata hål i huvudet Mamma jag vet.....men tack vare de såå har mycket blivit bra,det vet jag gör det av omtanke, mm därför jag säkert har många ungdomar hemma för de mesta med,sällan tyst på Laggarbo,jo när det sover då! Tycker det är skönt skolorna börjat igen då jag anser att ordningen är återställd rakt in i vardagen gillas!
Vad det gäller mig själv såå ja,vad ska jag säga om det....Jag är uppe varje morgon tidigt å kör barn,inte då jag jobbar f.m då som jag ogillar! Jag gillar kvällar hinner jag med det mesta hemma! Enda nackdelen där är jag funderar så mycket på många saker,såå typiskt mig!!!Är nog ingen ta dagen som den kmr människa....även om jag älskar överaskningar å sånt som bara händer såå vill jag ändå ha koll! Å ännu mera nu när det är ja bara vill jag ha det!
Jobbar mycket kvällar denna vecka såå nu krävs planering!Tycker ändå jag har mycket tid till det mesta de jag önskar bara är nog mera tid för vännerna då jag kan känna att det är svårt att få ihop de!!!Men försöker ju träffa såå många av er varje vecka,sådant lär man ta sig tid med! Barnen har ju inte samma behov av mig längre inte på alls samma vis som när de va mindre,tänk de blir 17 å 13! Ja nu börjar Emmy ta sig ton å tonåren är nära!De va en rejäl revolt med Hanna som nu är relativt lugn! Så har laddat för nästa. Så man känner man lever med besked såå är det ju! Men tycker mitt liv är rätt okej om jag bara kunde lära mig acceptera det,men allt har sin tid såå är det!!!Är priviligerad med världens bästa jobb å underbara människor omkring mig så vissa saker är rätt oväsentliga! Lev i nuet å gör som du känner,såå du absolut inte ångrar nå sen!Gäller oss alla:)
Kram på er!!

4 kommentarer:

  1. Hej Malin ja det är inte lätt ibland jag var nog också en planeringsmänniska ,när alla barnen fanns runtomkring Och jobb på det men nu är jag mycket lugnare Tar nog mer dagen som den kommer ,förutom sådant som måste planeras
    kram Monica

    SvaraRadera
  2. Ja å när man e ensam lär ju allt planeras!Sen Monica då ska jag njuta å ta dagen som den kmr det lovar jag!

    SvaraRadera
  3. En Kanon Mamma är du!!!!!! Glöm aldrig det Malin <3 Du gör det många andra familjer gör och då är dom två föräldrar under samma tak! Love you <3

    SvaraRadera
  4. Tack gumman man försöker:)Älskar dig med kramiz

    SvaraRadera