söndag 2 januari 2011

Jaaa!!!

Blir osams med mig själv å undrar vad jag noijar om egentligen!!!!Ja livet kan vara för bra så bra så man inte ens vågar tro på det själv! Det är knepigt men såå känns det just nu iaf! Har avslutat fler å fler saker i mitt liv å känner att jag stegar i rätt riktning! Med storm steg!!!Någon får mig tro såå enormt starkt varje dag får jag höra det å ändå tvivlar jag! Vad är det för fel på mig jag förstår inte!!!!
Ja ja det går väl över vissa dagar är värre å får hålla mig såå skärpt å fokuserad nu å inte tappa fattningen här! Du finns på riktig du övertygar mig varje dag om de när jag lär mig inse å förstå de kmr det bli såå bra!
Trevlig fortsättning på er där ute!

1 kommentar:

  1. Men snälla Malin du måste våga tro för den finns där ute bara för dig min vän <3 Ja och kärleken kan sätta griller i huvudet på en :) Love you <3

    SvaraRadera